lite gammalt, lite nytt

Hejhopp!
Sitter hemma i mitt rum. Sander är här.. men han ligger och halvsover i min säng, som vanligt!
Jag var inne på Sanneälsklings blogg och hämtade lite gamla bilder från veckan jag var i Faklköping. Jag tänkte lägga upp några här på bloggen. Sen funderar jag på en ny design, men vet inte riktigt vad jag är sugen på. Jag är öppen för förslag om ni har någon idé. Det är bara att kommentera.

I alla fall. Gårdagen var lyckad. Om man räknar bort mina fötter som bokstavligt talat BRANN igår på hemvägen. Det var fullkomligt omöjligt att ta ett steg och se normal ut. Det gjorde fruktansvärt ont. Jag är inte van att vara ute en hel kväll runt staplandes på ett par 10 cm kilklackar. Men så var det och jag får skylla mig själv, right?
Idag har jag träffat Jennie en snabbis och sen bara umgått med Sander, vi har läst gamla dagböcker från mina tidiga tonårsår och skrattat. Gud vad man var överdriven som tidig tonåring. Det är inte klokt!

Jag har nyss ätit. Jag lagade korv och makaroner till mig och pompisen. Jätte mumsigt! Helt utsvulten var jag!
Nu ska jag sluta berätta en massa ointressanta saker för er.
Här kommer lite bilder i alla fall.

vi är otroligt seriösa.
från vänster: Joel, Jag med mask, Sanne med mask.


vattenpipakväll hos mig (gamla lägenheten) med Joel, Sanne och Hannes

husaren med mina älsklingar.
Hampus, Filip, Sanne och Jag

Bilder från skivan igår:

nykterist, jagvisst!



gang

dacefloor

Frida, Alexandra och Jag

Nu ska jag kila, hörs sen!
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

ta bort bilden på mig. har försökt kommentera flera gånger men det går inte! den är inte okej, brukar inte vara kräsen men finns verkligen ingen anledning till att ha den när jag ser ut som ett svettigt jävla fetto. får mig att må dåligt.

2009-05-13 @ 12:26:07
URL: http://jennieisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0