Lördagskväll

Goddag!
Gårkvällen var riktigt rolig. Jag kan inte påpeka att det var super kul men jag träffade en massa gamla vänner och bekanta på festen vi gick till senare på kvällen. Det är riktigt roligt att träffa folk man inte har sett på evigheter faktiskt!
Vi började hemma hos Josef först där jag, emma, stoffe och Josef var. Senare kom Adhaam och vi drog vidare till öringe för att festa.
Kvällen var trevlig måste jag säga!

Idag är det Lördag och jag har ingen aning om vad som väntar ikväll. Förhoppningsvis väntar någonting roligt. Lillebror fyller 6 år idag och jag har hjälpt till här hemma hos mamma och damsugit nu innan gäster kommer.
Det blir grillning på hög nivå ikväll här hemma. Det ska bli ruggigt gott!

Nu måste jag kila. Det är ju trots allt soligt och varmt ute. Jag har sovit bort nästan hela dagen och tittat på film därefter så nu måste jag uttnyttja det fina vädret lite.
Vi hörs senare ikväll.
Puss



såhär skulle min head egentligen se ut. vilken tycker ni är finast? Den jag har nu eller den ovan?


Kommentarer
Postat av: emil

den du har nu är snyggast! :)

2009-05-17 @ 13:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0