lördagskväll

Tjaba!'
Är äntligen hemma i Tyresö igen. Har varit i Falköping i några dagar nu och röjt och packat undan lägenheten. Nu är det klart. Vi körde upp alla mina grejer idag så det käns jäkligt skönt. Ville bara ge ett stort tack till min kära pappa som har hjälpt till och burit in alla saker och suttit och kört upp alla mina saker. Ett tack även till min mor som också hjälpte till idag när vi lastade in alla saker in till mitt nya rum i krusboda.
Okejrå kanske ett litet tack till mina vänner Sander och Joel som också hjälpte till lite och bärde upp lådor upp till förådet.
Nu sitter jag i allafall hemma hos Joel med Joel och Sander. Vi bara sitter här och chillar. Alla tre är sega som as och är inte sugen på att hitta på någonting. '
Nu ska jag vara lite social. Vi hörs i morgon eller senare. '
pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0