LYX


Den skulle ju absolut inte sitta fel! Lyxig, snygg och tjejig!

Nu har jag bara legat och slöat framför tvn. Jag kan inte påstå att jag har tittat på något speciellt. Mest zappat runt bland olika kanaler och tittat lite på scrubs, gilmoregirls, americas funniest homevideos m.m. Sen får vi inte glömma barnkanalen unde reklampauserna. haha.

Nu måste jag packa ihop alla mina saker jag ska ha med mig. Sander kommer och hämtar mig snart så ska vi hem till honom och varför jag måste ha med mig en massa saker är för att jag ska direkt till Emma i mogon när jag har vaknat. Vi ska festa i morgon. Ska bli riktigt kul. Det var hundra år sedan känns det som.

hejdå, vi höres i morgon.
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0