PUSS

Mörnmörn!
Egentligen är det ju verkligen inte morgon. Men för mig känns det som det eftersom jag inte har gjort någonting sen kl.13 då jag vaknade. Jo jag träffade Jennie en snabbis men inget mer med det.
Sandet gick och pluggade vid 13 tiden och lämnade mig ensam. Nu vet jag faktiskt inte alls vad jag ska hitta på. Men jag tror att jag ska lägga mig i sängen och kika lite på tv. Det var ett tag sen man låg helt ensam och tittade på tv.

Som ni ser har jag gjort om min blogg. Jag tyckte själv att den blev ganska så cool. Vilket var syftet med det hela. Cool men fortfarande hyffsat stilren, vilket jag älskar! Vad tycker ni?
Jag skuille vilja ha en sån ipod på min blogg men jag vet inte hur man gör. Är det någon som vet får ni jätte gärna tipsa om hur man gör.
Nu ska jag slänga mig i sängen och slöa hela dagen lång. Så skönt!

Vi hörs senare!
Aiods

Kommentarer
Postat av: Louise

www.designadinblogg.se

där står det hur man får in en ipod på bloggen

2009-05-14 @ 16:53:47
URL: http://louiseogell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0