REGN

Hejsan alla glada!
Idag är det måndag och regnit. Jag måste säga att det behövdes lite regn. Med tanke på alla pollenallergiker så är jag bara glad att det´regnar idag. Jag som inte är allergisk började ju känna av pollen tillocmed och då förstår jag verkligen att det är riktigt illa för dem som är allergiska.
Nåväl. Nu ska jag snart dra på mig ett par jeans och någon vanlig skön tröja och sedan hoppa upp på cykeln och bege mig mot mamsen. Ska lämna hennes cykel och även överlämna lite kläder till min lillasyster.
Det är alla planer jag har för dagen faktiskt.

Ikväll ska jag "plugga". Jag har fem stycken internetkurser jag måste göra innan Onsdag. Usch, lite jobbigt, men det kan nog bli ganska intressant tror jag.
Nu ska jag klä på mig och borsta tänderna.
Hörs senare.

Ha en underbar dag i regnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0