Söndagspicknick

Hejsan!
Nu sitter jag hemma hos mamma. Brevid mig sitter lillasyster Elin. Vi har varit ute och picknickat lite nu på eftermiddagen. På picknicken har vi även fotat lite. Jag stylade och fotoade dem små trollen. Elin och Alicia.
Tidigare idag har jag umgåts med Sander och Joel som var här hemma och fikade lite när släkten kom för att fira lillebror Jimi som fyllde 6 år igår. Riktigt mysigt.

Jag ska nog snart möta upp Joel och Sander och Stoffe. Nåväl. Jag skriver senare när jag kommer hem.
Här kommer bilderna från dagen.


Lillasyster Elin

Lillasyster Elin

Elin och Alicia

Elin och Alicia

Elin och Alicia

Bästa vänner sedan dagis.

Avslutar det hela med en grymt söt bild. Här är även en lite mer närbild på Alicia.
Vad tycker ni. Ska jag satsa på en karriär som Stylist/fotograf?

Nu: DUCHEN OCH MATEN!

hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Denise

i love you /elin

2009-05-17 @ 19:25:18
URL: http://dinovas.blogg.se/
Postat av: felicia

min tröja!! haha hmm.. aadu, IDAG kan du komma över med dom eller, eller mötas. du tog klänning som jag hade på nyår också va? vad mer.. fan denise! ge tillbaka =)

2009-05-18 @ 08:02:27
Postat av: jennie

du ska inte säga så mycket din lilla klädnorpare ;)

2009-05-18 @ 10:12:57
URL: http://jennieisabelle.blogg.se/
Postat av: felicia

vad kom du ifrån? jag säger mycket! och allt jag sa nu sa jag också. SÅRU VET

2009-05-18 @ 16:16:48
Postat av: tröttpårej

jag kom från en jävligt bra plats, vart fan du är någonstanns det är frågan? ring mig innan jag börjar gråta på riktigt.

2009-05-19 @ 11:40:09
URL: http://jennieisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0