sunny sunday

Mörnmörn!
Jag vaknade för några timmar sedan. Jag har bara legat i sängen, degat och tittat på tv. Min frulle bestod av godis. Fan va gott det är att äta det på morgonen!
Gårdagen var riktigt trevlig. Jag åkte till Martin som bor i Trollbäcken. Där var även Robin, Seggan, Pelle och någon till. Sedan kom det två tjejer som stannade ettt tag men sedan gick nästan direkt.
Vi pratade, lyssnade på musik, drack och hade allmänt trevligt. Det var kul att få träffa dom igen. Jag har inte träffat dem "ordentligt" på väldigt många år.
Vid ett tiden skulle dom vidare på fest men jag kände att det räckte så jag åkte hem.

Nu ska jag "plugga" lite. Jag är tvingen att göra klart alla kruserna. Jag gjorde två stycken igår. Blev godkänd på båda så det är ju skönt!
Nu har jag tre kvar och varje kurs tar lite över en timma. Fyfan. Men det måste göras.
'
Här kommer bilder


en kameraskygg seggan

en oförberedd robin

en oseriös martin

Nu blir det lite tv till, lunch, plugg och sen träffa Andreas.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0