TAGGNING

Hej på er.
Nu har jag hunnit med mycket ska jag säga er. Jag har tvättat, städat, fixat med disken, gått och handlat mat och damsugit. Är jag inte duktig?
Dessvärre måste jag lite smått börja stressa lite. Jag ska möta seggan kl.19 i centrum och sen ska jag till Josef och sedan drar vi till festen.
Jag sitter just nu i mjukiskläder och osmnikad. Jag har en del att göra inför kvällens utklädnad. Om jag inte har talat om det så gör jag det nu. Jag ska vara prinsessa! Så påhittigt va? haha.
Jag tyckte det var lätt och så blir det ju faktiskt väldigt gulligt dessutom. Jag ska ha en prinsessklänning som passar en 4-5 åring, en liten krona och en liten spira.

Nu gott folk måste jag tyvärr skynda mig som sjutton. Jag ska försöka att komma ihåg och ta lite kort under kvällen så ni får uppdatering i morgon.
Ha en underbar Fredagskväll!


här är en grymt dålig bild på klänningen jag ska bära ikväll!

mina accesoarer.

nu måste jag kila. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0