YEEES

Tjabba!
Det var väldigt länge sedan man använde den hälsningsfrasen. haha
Idag har jag varit på ICA ringen på söder och skriver på en massa papper för anställningen, fått arbetskläder, skåp och en guidetur osv. Känns grymt skönt att ha ett jobb nu!
Efter det åkte jag till Alby där Tyresö Gymnasiums Kavel ägde rum. Det är tävling i fysiska grenar klasserna imellan. Det var riktigt kul faktikst. Sander's klass van, fotbollsklassen 3an. Grattis förövrigt!
När vi hade varit i alby ett tag så rignde jag Sannebanan som tro det eller ej befann sig i Stockholm. Hon var här med klassen. Skit kul att få träffa min egna banan igen.
Väl hemma i Tyresö igen åkte vi till centrum och tog en fika och sedan hämtade vi Susanne (sanders mor) på bromma flygplats.
Nu sitter jag hemma hos mamma och väntar på att Sander ska komma (ovanligt?) haha.
Vi skulle egentligen dra ner ett helt gäng till alby och grilla, kröka och bara ha allmänt trevligt. Men så blev icke fallet då mina alkolister till kompisar inte fick tag i alkohol i rättan tid eftersom dem kom detta med alkohol efter att systemet hade stängt, tyckte att det var onödigt att åka dit utan ngt alkoholhaltigt att dricka.
Så intressant var det förövrigt. Usch! Jag borde skämmas. Jag har varit så tråkig i bloggen sista tiden. Jag lovar att jag ska bättra mig.
Snart är det sommar vilket innebär att man kommer hitta på saker och framförallt SHOPPING!

en inte allt för rolig bilresa till bromma flygplats

Sander och Joel i bilen

jag älskar mina skor

jag är alltid glad när jag väntar. Fint hårband va? (snodde lillsyrrans)
Nu ska jag ta och ringa starrn och fråga vart han håller hus. hörs ikväll.
nu kom han, så måste kila
adioooooso

Kommentarer
Postat av: jenpen

vem vare som skulle ringa när hon vaknat igår..? besviken..

2009-05-14 @ 07:01:55
URL: http://jennieisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0