ÅNGEEEEEST

Vill inte till tandläkaren i morgon, VILL INTE! Jag ska låga ett hål, mhm ni hörde rätt ETT HÅL! Hur ska detta gå? Jag har sedan födseln gått till specialtandläkare och blivit "nerdrogad" med lustgas pga av min rädsla. Dem har behandlat mig som en liten tre åring som för första gången ska gå till tandläkaren varje gång. Nu ska jag till den helt vanliga folktandvården, få en bedövningsspruta utan någon bedövning innan. Jag har en sån sjuk ångest! Hjälp mig!

Från ångest till normalläge nudå. Jag är hemma (för en gångs skull). Jag och sander bestämde oss för att sova hemma hos mig idag. Jag sitter just nu ute i köket, äter skogaholmslimpa med lite bregott och dricker cola. Pratar även med min otroligt sjuka vän Jennie. Ni lär märka vad jag pratar om när ni besöker hennes blogg.
Sander ligger sen några timmar tillbaka i min säng och tottar. Jag som den nattugglan jag är sitter vaken och är varken trött eller pigg.
Helgen har jag helt ärligt inte känt för att blogga och lät bli! Vill flytta bloggen, göra om den, börja om från 0 igen, försöka hitta motivation. Jag tycker ju att det är så jäkla kul att skriva och dela med mig men ibland blir det som att det säger stopp. Jag orkar inte sätta på datorn fast den ligger brevid mig.

Jag har i helgen hunnit med att jobba, städa (såinihelvete), druckit vin, myst med tjejerna, sovit och inte så mycket mer. Helgen var skön, rolig och lugn. Helt perfekt faktikst!
Jag har även givit bort en hel del oälskade kläder till min lillasyster som var helt överlycklig. Detta påminde mig att jag verkligen skulle vilja tappa några kilon och skaffa några millar och sedan åka till New York med en shopping assistent för en JÄVLA MASSA SHOPPING! Låter inte det som en riktigt sjukt bra ideé?
Det jag egentligen ville säga var att jag behöver verkligen fylla på min garderob och skohylla med nytt. Jag har blivit så usel på att shoppa saker jag tycker om. När jag shoppar gör jag oftast det bara för att. Jag vill planera lite, kika runt överallt, åka till ställen med fina saker och shoppa saker jag vill behålla och känna mig nöjd och inte ha ångest efteråt.
Nu blir detta ett alldeles för långt inlägg. Jag ska försöka skriva lite mer inlägg och kortare verisioner.

Jag hade nu tänkt att spela lite UNO och äta min Schweizer nöts choklad här i min gråa snobben natttröja, osminkad med trötta ögon, rufsigt stort hår och inte alls så trött kropp.


Såhär ser jag ut just nu. Jag förstår inte varför jag ser så trött ut när jag egentligen inte är det!


Jag ska vara hos tandisjäveln 08.15 i morgon så egentligen hade det varit bra för mig med lite sömn nu känner jag.

HEJRÅÅÅÅÅÅÅÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0