HALLELUJIA VILKEN VÄRK!

GODMORGON SMÅ APOR!
Nu är jag hemkommen från mitt sista besök hos Tanddjävulen. Är helt bedövad i vänstra sidan och det känns som om jag dreglar konstant, riktigt inbjudande!
Igår åkte jag in på den där träffen på Balance med Blondinbella. Hon var jätte söt och vi fick alla ett gymkort som gäller gratis i två veckor. Efter själva träffen bokade jag in mig på ett Kettebells pass. Klocka 18.45 vad passet slut och jag hade fruktansvärt svårt att gå. Jag ska inte ens prata om hur mina lår och rumpa känns idag. Pojkvännen min var ju inte snällare för det när han självklart skulle retas med mig halv sju i morse och börja snärta till mig på rumpan så jag inte var långt till tårar. Haha ne så hemskt var det inte, men ont gjorde det!
Nu ska jag strax iväg för att jobba (11-16) och sedan en tur till Balance för att gå på spinningpass, öka på träningsvärken lite. Tänkte köra stenhårt i två veckor nu. Kanske ser någon skillnad, lite i alla fall.

Nej nu har jag brååådis! Hörs ikväll. pussss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0