hemkommen

Godmorgon!
Jag kom hem från tandläkaren för en liten stund sen. Jag lagade ett hål som gick fort och enkelt. Jag är visst inte lika rädd för tandläkaren längre. Fick en tid tidigt i morgon bitti igen. Kändes lite mindre kul måste jag erkänna!
Nu ligger jag i sängen, återigen i min gråa snobben natttröja. Jag hade tänkt sova lite till med tanke på att jag somnade halv fyra i morse. Jag kunde verkligen inte sova. Jag satt uppe i köket, spelade lite UNO med mig själv, haha sedan la jag mig i sängen brevid baby och satte på "Allt om min BUSKE" på laptopen och efter det somnade jag. Galen natt!
Jag måste megde att när jag tittar omkring på alla olika bloggar och på reklamen om den där filmen 2012 som hade premiär på bio igår så kan jag inte annat än att bli skitapåmigrädd. Det jag fruktar mest är inte döden utan just jordens undergång. Tycker det är så himla läskigt! Jag läste precis Kenzas blogg och hon verkar ju lika vettskrämd som jag. Likaså jag kan inte annat än att tro på det, även om jag inte vill! Självklart hoppas jag innerligt att detta inte är sant. Jag tycker att jorden skulle klara sig ett par hundra år till åtminstånde. Jag vill inte att mina syskon och alla andra småbarn som inte ens inlett sina liv inte ens ska ha en chans att börja leva. Jag vill inte heller gå miste om livet. Jag vill skapa karriär, familj, barn, uppleva saker och känna att jag har levt mitt liv innan jag dör. Jag vet att någongång så kommer ju detta hända och även då kommer det finnas unga människor som inte får uppleva sina liv till fullt. Vill bara inte att det ska hända om tre år. Jag är bara då 22 år. Fortfarande lillvuxen! Tror ni på att detta kommer ske?

Nu ska jag sluta deppa. Amerikanska filmer är faktiskt riktigt duktiga på att skärmma folk. Även om man vetat detta länge, eftersom filmen baseras på Mayaindianernas kalender. Så blir det ju fortfarande med aktuellt när dem kommer ut med en film om hur det ska ske. USCH! Nu skulle jag behöva min baby här så han kunde ligga och hålla om mig och tala om att allt bara är ett påhitt och att allt kommer bli bra. Dessvärre är han och jobbar. Jag får klara mig själv, krama om min kudde!
Nu tänkte jag försöka få lite sömn hade jag tänkt. Kan inte äta frukost heller pga av bedövningen som sitter som berget i munnen. Var inne på ICA efter tandis och köpte med mig en festis och en fryst färdigrätt som får bli min frukost/lunch när jag vaknar sen.
Ska ju jobba 16-19.30 ikväll!


bilden var ju söt i alla fall!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0