ingenting

HEJTJOLLAHOPPP!
Sitter hemma hos mig. Spelade Sims 3 hela natten och så jobb på det. Härligt va? Jag har verkligen INGEN LUST att skriva, känns som att allt jag har att skriva om är samma saker jämt. Tråkigt liv jag har va? Mm jag vet!
Jag hade tänkt att möta Jennie strax, ta en ciggis och snacka lite koblajja. Ska ju jobba i morgon på löningsdagen 11-19.00 roligt? Nej men det är ju pengar!
Detta inlägget kommer ju endast upp för att jag har en kompis som är hora och hon lägger mer energi på att klaga över att jag aldrig bloggar än att knulla gubbar. Det går med andra ord inte så bra för henne på HORfronten!
Ni kan mejla eller skirva kommentar om ni vill fixa er ett ligg. Hon är ganska billig tror jag. Extra förmånligt pris nu när det närmar sig jul och alla gamla gubbar är tvugna att vara hemma med sina feta fruar och trycka i sig en massa jävla julmat och sprit.

Men som sagt, hör av er! Nu ska jag kila. HADET!

Pösssssochhej

Kommentarer
Postat av: jennie

och för guds skull, förbered er på orakade armhålor!

2009-11-24 @ 23:09:17
URL: http://jennieisabelle.blogg.se/
Postat av: wei

denise, fixa åt mig!!!! (A)

2009-11-28 @ 19:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0