JAG VANN!

Jag är på lite bättre humör. Jag pratar med min sjuka, älskade vän Jennie. Jag gick in på F scure och köpte ett virusprogram. Efter det gick jag in på hotmail och tittade min mejl. Där såg jag att jag hade fått mejl från Balance Tävlingen som jag anmälde mig till. Tävlingen hittade jag på Blondinbellas blogg och den gick ut på att man skulle vinna ett gymkort för två veckors gratis träning på Balance. Man skulle även få träningsråd osv. Jag anmälde mig för att få motivation till att börja träna. Jag behöver verkligen en spark i baken. Detta är förhoppningsvis min chans.

såhär såg mejlet ut:


Jag är på bättre humör. Men fortfarande lite ledsen. Jag vinner aldrig något så det var ganska stor överraskning!
Som ni märkt har jag fortfarande inte kommit isäng. Tänkte hoppa i säng nu!

NATTI IGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0