kall höstmorgon

Godmorgon alla mina kära!
Jag kom nyss hem. Jag fick skjuts av Sanders mamma hit. Sander åkte till jobbet i samma veva. Vi släppte honom i centrum. Jag har precis tänd en massa ljus i rummet, satt på Norah Jones och ska strax börja göra mig i ordning. 08.14 går min buss till Centrum, då ska jag till Tandis. Jag börjar jobba 11 och vet inte om jag orkar åka hem i mellan eller om jag åker in tidigare till jobbet. Jag får se.
Idag är jag så trött så att ögonen håller på med sin egna vilja jämt. Jag kan inte ha dem öppna utan att blinka ständigt. Jobbigt!
En till sak som är jäklans jobbigt är att jag glömde min mobil hos Sander på Brevik. Jennie! Om du läser detta så ringer jag dig HEM på min lunch på jobbet. Jag har inte ditt mobilnumer i huvudet. Bara hemnummret!
Nej nu ska jag avrunda och börja sminka mig. En lång dag idag! Jag kan inte heller äta eller dricka något på evigheter eftersom jag kommer gå runt med bedövning i evigheter!
Hoppas att ni få en underbar Onsdagsmorgon!

Pussar och Kramar! Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0