natten är tung

AMENTJABBATJENA!
Ligger på mage i sängen med datorn framför mig. (viktig information, right?). Jag har precis "nattat" min lilla grisen och skrivit in mina nya jobbscheman i kalendern. Jag är så duktig!
I helgen har jag inte annat är varit sjuk, intressant va? Jag har varit så rolig att följa denna vecka så om jag skulle berättat detaljerat hela veckan så hade ni somnat eller slutat läsa min blogg. Helt klart! Därför kanskse det inte lockade att skriva så mycket, sen hade jag även en riktigt jävla helvetesvecka med all sjukdom. Nu är jag på bättringsvägen och jag ska jobba i morgon!
Idag har jag haft släktfika för mig hemma hos mamma eftersom jag fyllde 19 i tisdags. Fick lite småsaker och massa tårta med äcklig marsepan. Efter det var jag i centrum med lillasyster Elin och shopppade lite. Köpte superkorta svarta Uggs, en designbok (som egentligen är för barn) där du får utritat människokroppsmallar som du kan rita dit plagg, accesoarer m.m på. Skit kul. Har gjort 4 st snart, ska ta kort på dem, skit snygga! Jag borde bli designer!  haha.. Köpte även ny parfym, Amor Amor. SVINDYR! Blev även ett paket med träfärgpennor så jag kan färglägga alla plagg i boken.
Nu kan jag aldrig klaga på att ´jag inte har något att göra. I fredags var vi bara hemma och tog det lungt och gick och la oss innan tolv. I går var vi inne i stan och hämtade min tårta, hälsade på min kollegor i kassan som alla var glada att se mig (haha). Efter det åkte vi till centrum och jag mötte upp Jennie och Flisan. Där blev det en breezer på Gren Bull och sen hem till flisan för pizza, vin och skitsnack!
Vid halv ett kom bebis och hämtade mig, direkt hem och sen sova! Så skönt, jag älskar att sova!

I veckan har jag lite "kanskeplaner".
En sak som är helt klar är att jag ska jobba.'

Måndag- Jobb 11-16
Tisdag- Jobb 16-19.15
Onsdag- Jobb 10-16
Torsdag- Kommer antagligen Papsen med familj upp och vi ska fira min/fasters/farfars födelsedag med familjemiddag. Jag har även kollat om jag kanske ska åka till Falköping denna dag. (eller följa med pappa hem tillbaka)
Fredag- Jobb 11-16 (om jag är i fkp så försöker jag få någon att ta min tid.) Fkp?
Lördag- Fkp?
Söndag- Fkp?

Vi får väl se hur veckan blir senare. Har ännu inte pratat något med min pappa, sander eller någon annan heller för den delen. VI FÅR SE!!!!

LÖRDAGS:

flisan tänder ljus, ÖVERALLT!

vi dricker vin (och jag ber)

glader va ho mä!

nenu ska jag kika runt i bloggar, bli avundsjuk och sen krypa tättintill min gris och sova så GÖTT!

PUSS OCH KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0