NITTONNOLLNOLL

HEJ KOMPISAR!
Jag är nu hemkommen från jobbet och ligger och degar hemma hos mig. Tänkte säga lite kortfattat vad jag har sysslat med i helgen. I fredags umgicks jag med Feli och Jeni hela dagen och på kvällen blev det fest hos Joel så jag och Sander åkte dit, senare kom även tjejorna mina!
Igår var det jobb som gällde för mig. Därefter förkrök hos HOOOEN och sen krogen. Vi gick till Royal Garden som SÖG! Träffade Tzatziki killen på gatan, han tiggde cigg och var ungefär en meter lång.
Klockan blev mycket och det var dags för DONKEN! Tjejutgång igår alltså!
Idag var det lika kämpigt att gå upp till jobbet som igår, men krigare som jag är kom jag dit fräsch med sliten och med ett leende på läpparna!
Idag ska jag bara dega gärnet, ikväll ska jag se Paradise Hotel, mest bara för att Cimon är med, kan vara kul att titta när någon man känner är med. Annars är ju inte programmet något direkt att hurra för. Efter det ska jag SOVA!
I morgon är det träningsmötet inför tävlningen jag vann via Blondinbella. Ska bli intressant. Yeye, ska ju lägga upp bilder så tänkte sluta skriva nu. PUSSSSHEJ


HOEN SJÄLV!

sluuutten och jag

vad glad jag var!

jag är coool och feli langar fjortispooosen!

nu ska jag möta jenii och sen kommer baby och hämtar mig!

hare

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahah gissa vem?:D jag hittade din blogg trots allt:D:D ägd

2009-11-16 @ 02:39:02
Postat av: Anonym

mm du känner honom va? det känns bra va? haha

2009-11-16 @ 22:15:42
URL: http://jennieisabelle.blogg.se/
Postat av: DENISEEE

hahaha, jag vet allt vem du är! TÖNT, svårt var det att googla mitt namn. Jennieeeeee är du sugen på att hora lite vavava?

2009-11-17 @ 09:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0