OUTLET ÄR HELT RÄTT

hejsan.
tänker inte ens påpeka att jag ligger i sängen. haha. det är bara för att jag alltid bloggar när jag ligger i sängen. Kom hem för någon timma sedan, tog en dusch och kröp ner i sängen med älskling. Han somnade som alltid direkt och jag tog fram min andra älskling som jag ständigt är otrogen med (dig) min älskade dator. Idag har jag jobbat fram till 16, mötte upp Joel vid gullmars och vi blev upplockade av Martin och baby. Vi åkte till Barkaby för Stockholms Outlet. Egentligen åkte jag bara med för att vara smakråd när älsklingen skulle köpa skidställ men jag har aldrig sett något vackrare. Tur var det väl att jag inte hade med mig plånboken och att jag har gjort av med det mesta av min lön. För detta var en dröm, jag kommer från och med idag alltid drömma våta drömmar om Barkaby. Jag hittade en affär med VAGABOND mitt älsklingsskomärke alla skor kostade 300-400 kr. Jag trodde jag skulle svimma. Miljarders affärer med grymma priser. Någon som vill följa med igen på en gång? Kanske råna en bank först?
Efter att älsklingen hittat ett riktigt snyggt skidställ från Cross och Joel ett par snygga Nike skor var det dags att klämma ihop oss i Dalisens lilla röda brumbrum och köra mot Tyresö för att möta bilens rätte ägare. Väl i Tyresö blev det middag på KAKKAN och sen hem till Brevik.

Nu ska jag gosa ner mig i sanders nacke och somna till hans snarkningar. GODNATT! (är ledig i morgon, woooho) Ska tillbringa hela dagen till städning och tvättning. Jag är så duktig!
PUSS

jag i min limegröna som jag fick i julklapp av pappa för ett par år sedan, (haha) pyjamas för nån vecka sen!

Glömde berätta om incidenten i morse. Jag vaknade av mitt alarm på mobilen vid 6 och mobilen ligger på fönsterbläcket ovanför våra huvuden i sängen. Utan att öppna ögonen sträcker jag upp handen för att ta tag í mobilen. Istället för att få tag på den känner jag en snabb och hård smäll i pannan, smärtan får mig att grimarsera och fälla en tår till att sedan somna om. Jag förstog inte förän jag hade satt mig i bilen och började kvincka till att jag hade fått mobilen i huvudet. Ont gör det och en blå bula i pannan har den efterlämnat. SKIT OCKSÅ!


HEJRÅÅÅÅÅÅÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0