puuurisar

Tjabba!
Nu sitter jag i soffan. Jag och älskling har precis betalt lite räkningar och han har beställt ett nytt bankkort med en bild på mig, gulligt va?
Efter jobbet åkte jag till centrum för att möta upp Jennhoeeen och ta en fika. Vi snackade som vanligt lite skit! Efter fikan dök Sander upp och vi blev uppplockade av Sanders lossas pappa Staffan.
Vi åkte ut på Brevik och käkade lite, duschade. Jag köpte även sådna "plåster" som man sätter över näsan, hakan och pannan för att rensa porer och annat snusk. Jag och sander satt båda två med dessa som två STORA töntar.
Nu är jag SUPERTRÖTTIS! Jag hade tänkt att krypa ner i sängen för att läsa lite modeplaskor och kanske börja på en ny bok.
I morgon är jag ledig. Men ska endå upp tidigt för att åka med Sussanne och älsklingen. Så jag blir skjutsad hem och kan fortsätta sova. På dagen ska jag träffa jenniehoen igen och snacka ennumera skitsnack. Kul va?
Nenu ska jag säga hej till sängen! MUMMAAA!

NATTI PLUTTISAR!

HOEN OCH JAG. ja den tiden var jag brunett!

mm, horor!

GODNAT!

Kommentarer
Postat av: b1AtcH

haha mm horor. precis vad jag tänkte när jag såg bilderna! HOROR

2009-11-11 @ 21:27:29
URL: http://jennieisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0