TRÖTT, ACK SÅ TRÖTT

Tjabba!
Ligger i sängen bredvid Sander the man. Vi kröp nyss ner i sängen. Han ligger och bläddrar igenom lite musiktidningar och jag bloggar och kikar lite över nätet, samtidigt lyssnar vi på U2. Ska snart totta. Är så fruktansvärt trött! Jobber idag gick finemang. Jag var rastavlösare och tiden gick hyffsat fort. Innan jobbet sprang jag in på H&M. Är verkligen inöd av tröjor/tunikor. Förarligt! Hittade faktiskt två stycken halvsnygga på rean. Det är inte varje dag man shoppar SALE måste jag säga. Kändes riktigt bra att punga ut ynka 200 kr för två stycken tunikor. Ska börja titta på SALE CIRKLARNA oftare tror jag. Det svider inte lika mycket när man kommer fram till kassan som när man köper det absolut snyggaste, nyaste. Dock! Är det absolut inte ens i närheten av det nya som kommer in tyvärr!
Fick även syn på världens coolaste godisadventskalender på jobbet idag. Jag var bara tvungen att köpa hem den till mig och älskling. Den är bamse stor och är ifrån Haribo. Jag är mycket nöjd!
Efter jobbet hoppade jag på bussen och Sander hoppade på påvägen. Vi åkte hem och gick direkt in till stora huset för att äta middag. Sen har vi tagit en dusch. Tagit det chill! Jag har ritat lite på designboken. Kul!
Nu ska jag faktiskt sluta. Hoppas ni har haft en toppenmåndag!


första toppen

den andra mys

ett smakprov på mina ritningar (outfiten till vänster är grym!)

avslutar med en bild på älskling som jag tog nu nyss. (han har alltid en kudde på huvudet)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0