uppe i ottan

Good morning!
Ligger i min säng. Kom hem hit för en halvtimma sedan ungefär. Jobbet igår gick bra och efter skulle jag egentligen ha jobbat med träningsvärken sa imot. Jag åkte hem med Sanders mamma hem till älsklingen för att laga mat. Vi åt mat, duschade, städade och gick och la oss i sängen.
Jag vaknade i morse av extrem smärta i axlarna (träningsvärken har inte heller försvunnit). Jag pratade ju med passledaren i förrgår om att jag inte kunde göra alla rörelser pga av mina inflamerade axlar. Jag kände inte av axlarna alls igår, konstigt att de smällde till i morse. Jag täner kontakta sjukhuset ännu en gång för jag tänker inte gå omkring och vara handikappad (som man faktikst blir). Jag vill bara få problemet ur världen.
Idag skulle jag egentligen jobbat men med dessa axlar skulle jag inte klara mer än 10 min. Det är dessutom inte bra att sitta i kassan när jag har ont i dem, det blir ju bara värre!
Tänkte ringa vårdcentralen och få en tid. Sista gången jag kollade upp axlarna gick jag direkt till Södersjukhuset, en akuttid eftersom jag hade så ont så jag hellre skulle vilja att någon kapade av armarna och axlarna på mig. Han gjorde INGENTING för att hjälpa mig. De tidigare doktorerna har gett mig kortisonsprutor, inflamatioonshämmande, smärtstillande, alltid någonting som skulle kunna motverka. Men den sista gången när jag kom in gråtandes, helt förstörd och bad iproncip på mina bara knän att han skulle hjälpa mig. Han lyfte mina ömma armar i olika vinklar 3 gånger, kände lite och sa sedan att jag måste gå via en vårdcentral. Motvilligt betalade jag den fakturan på 300 kr sedan vill jag lova.

Nu tänkte jag gå till botten med detta. Är så jävla trött på att hela tiden få avstå olika saker pga av något som svenska sjukhus inte har tid eller inte prioterar så högt så att de tycker att man är värd att få någon hjälp!
Nu är jag förbannad, i pain och trött. Ska totta lite till. Vi hörs sen!

HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0