AATJA!

Jag är så trött så jag sover redan..
Okej jag ska inte överdriva SÅÅÅ mycket men jag är äckligt jäklans trött i alla fall. Jag och älsklingen har precis tittat klart på Idol och jag tyckte att vi röstade helt rätt! Nicklas var svagast i hela gruppen. Bäst ikväll var helt klart Erik och Calle. Grymma!
Idag var det till att åka in till jobbet vid halv elva, jobba till 16 och sen lite strö shopping med mor min. Hittade en hel del (även en fin present till min pojkvän). Han blev glas, som tur var!
Efter shoppingen åkte jag och mamma hem till dem och käkade lite och jag norpade mammas locktång. När jag hade käkat upp min gudomliga Ceasarsallad från ICA, haha så tog jag bussen hem till Sander. Han plockade mig vid hållplatsen och jag kom precis i tid till Idol. Under tiden jag sett på Idol har jag lockat hela mitt löshår som tog mer än hela programmet (inför i morgon). Första gången JAG, DENISE! planerar och fixar i tid. Ett under för "blixten", som Hasse skulle sagt. Har även gett mina naglar var dem förtjänade. En rejäl finfixning och målning av mitt supperfina nya nagellack från O.P.I!
Nog om det, allt jag shoppade får ni bild och information om i morgon, orkar verkligen inte nu! I morgon är det jobb 10-15, därefter hjälpa mamma att handla inför kvällen och sen är det min födelsedagsmiddag men familjen som står på schemat. Jag fyller ju egentligen inte år förän på Tisdag men mamma tyckte det var mysigare att ta det på en lördag. Det ska serveras Oxfilé och massa gott vin (öl till sander och lossas pappa Hasse). Får hålla tummarna att jag klarar av köttet. Men det bästa med imorogn är nog i alla fall att jag får öppna mina paket från mamma och dem. UNDERBART! (haha, känner mig som 7 år igen).
Efter middagen har jag blivit bjuden på drink hos Jennies pojkvän Dennis där jag var förra helgen. Får se hur middagen slutar. Självklart ska jag ju gå vidare, men när är ju inte dirket planerat.

Hoppas ni har haft en underbar fredag och fortsätter att ha (för er som ska vara vakna). Nu tänkte jag krypa ner i sängen, läsa lite och sedan sussa.

NATTI!

snodde bilden från Google.se (orkar verkligen inte ladda upp mina bilder, sitter ju på sanders data)

Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0