behövande sömn

Hejsansvejsan!
Jag sitter nu i soffan hos sander. Vaknade 14.30, så länge har jag inte sovit på över ett år. Vilket betyder att det var riktigt behövandes!
Sitter och strötittar på Smallville på sexan och väntar på att min gris ska komma hem. Han jobbar till fyra men kommer nog inte hem förän runt halv 6.
Natten bestog av mardröm efter mardröm, efter igår. Fyfan, var helt utan ord när jag vaknade och ville bara radera allt jag mindes av natten. Usch! Det värsta är att nästan allt var sant!

Idag hade jag bara tänkt att slappa, inte gå utanför dörren. Det är så jäkla skönt, jag förtjänar det!



nu börjar det bli spännande så jag ska avsluta. PUSSSSSS!


Kommentarer
Postat av: jennieslemmie

kräktes lite i munnen för att ni är så söta.

2009-10-21 @ 20:20:53
URL: http://jennieisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0