blahablahej!

shenebre!
ligger i sängen med feber, still! Jobbigt som tusan. Idag har jag degat med min nersmittade pojkvän som är lika sjuk som jag. Haha Sanders mormor kom förbi igår och hon kallade det "pingpong"sjukdom. När man hela tiden smittar ner varandra. Tyckte jag lät lite roligt.
I alla fall. Vi har bara legat i soffan och degat och vid fem, sex tiden bestämde vi oss för att vi var hungriga. Ingen orkade laga mat så vi bestämde oss för att "gå ut" och käka. Jag har inte varit utanför huset på .. gud vet hur länge. Så jag kände att det skulle bli skönt, febern hade gått ner och vi hade bilen. Vi började åka och medans spekulerade vi om vart vi skulle äta och vad vi var sugna på. Vi kom fram till att vi åker in till stan och äter. Det blev en restaurang vid hötorget. När vi väl hade beställt maten och satt och väntade (som förövrigt tog riktigt lång tid) så kände jag genast att min feber hade kommit tillbaka. Vi åt upp satte oss i bilen, svängde förbi Time och hyrde film. Sander hyrde Änglar och Demoner och jag hyrde En shoppahollics bekännelser. Väl hemma och efter en lång, varm och behövande dusch hoppade jag ner i sängen frysandes och kokhet med laptopen och började titta på min film medans Sander tittade på sin i vardagsrummet.

Nu måste jag trycka i mig lite mer hostmedicin och ipren sen sova.
Hörs i morgon. Snälla håll tummarna att jag blir frisk snart! Jag hatar att vara sjuk!

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0