bokoman

Hejsansvéjsan!
Sitter just nu i det välstädade huset på Brevik. Jag har även idag varit ledig och har spenderat dagen till städning, tv-tittade, vikning av tvätt, diskning och städa min och babys garderob. (eller hans garderob med mina kläder i). Vid 14 tiden gick jag ner till brevlådan för att se om min och Sanders beställning från CDON.COM hade kommit. Oförväntat låg där ett hårt paker istället för en avi. Jag blev uppspelt och ringde sander direkt och övertalade honom att få öppna paketet innan han kom hem. Jag lyckades och öppnade det. Där i låg mina tre pocketböcker jag hade beställt. Däremot min film kommer till posten så Sander skulle hämta ut resten på Posten påväg hem från jobbet. Förutom min DVD-film så har han även beställt guitarrhero-metallica+ en gitarr till och ett nytt spel till PS3. Uncharted 2 tror jag att det hette.
En till rolig sak påtal om beställningar så beställde jag ju en klänning och ett armband från bubbleroom i förra veckan, fick ett sms i förmiddags där det stod att även det paketet hade kommit fram. Så förhoppningsvid kan jag övertala sander att vi kan åka och hämta det ikväll. Det bästa hade ju varit om han kunde hämtat ut det på en gång nu när han endå hämtar ut det andra. Dessvärre står bubbleroompaktet i mitt namn och han måste ha mitt leg och smskoden.
Jag älskar att beställa från internet, det blir mer som en present då. Gör inte ni det?

Nu hade jag tänkt att bara sitta och vänta, min baby lär dyka upp närsomhelst och då ska vi väl testa nya spelen antar jag. Han kommer ju aldrig kunna hålla sig. HAHA
Jag tar kort och visar grejerna tillsammans sen när han kommer hem så ni får se.

Nu ska jag nog koka Té, är hungrig, vaknade sent och sen började jag direkt med städningen osv. så jag har inte ens fått i mig en smula mat eller ätbart på hela dagen.. lika bra att vänta till middagen och äta ordentligt då istället.

Ha det så bra, vi hörs sen!
Puss


Jag och min älskade vän Jennie! Hennes blogg hittar ni HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0