ennu en natt utan sömn!

Hej älskade ni!
Jag veeeeet att jag är totalt sämst med uppdateringen men det beror ju endast på att jag är runt och flänger på jobb, fest, mys eller middagar. Inte så mycket ork och tid kvar till datan då.
Självklart ska jag informera er hur min helg har sett ut.
Men först vill jag tala om min dag IDAG! Jag måste dock avslöja att jag idag har känt många olika slags känslor. Första känslan var trötthet, andra lycka, tredje ångest, fjärde otrolig glädje, femte kärlek och sist men störst: sorg (samt lite förbannad). Jag har tyvärr inte lust med att gå in på detta mer ingående mer än att förklara med stolthet att de "bra" känslorna (lycka, glädje samt kärlek) står mina TROFASTA och underbara vänner, samt min älskade  pojkvän för. Tack till er! Jag älskar er!

Det är inte ofta man upplever så många olika känslor så stakt på mindre än ett dygn. Mycket ledsamt men framförallt glatt.

Nog om det. Dagen för att tråka ut er har faktiskt inte varit händelserik alls. Kortfattat, sammanfattat och inte så mycket mer så har min dag sett ut såhär:

11.30 - Vaknade, gick ner till älsklingen som redan var uppe.
13.30 - Städa och packa (har varit hos Sanders morföräldrar över helgen)
14.00 - Hoppa in i bilen, in till jobbet, åt lunch!
15.00-20.00 - Jobbade!
20.40 - BF kom och hämtade mig i Tyrresö Centrum, käkade donken, åkte hem till honom, sängen!

Händelserik dag va? haha...

För att göra slut på tråkigheterna så ska jag strax avsluta, men först.. EN GREJ!

Grejen är att jag, tillsammans med min söta vän Jennie ska börja plugga till våren. Bra va? Jag blev helt plötsligt RÅTAGGAD! Jag saknar fakiskt skolböcker och "klassen" grejen.
Vi har inte bestämt exakt vilka kurser och vilken "skola" men det ska vi prata mer om på Tisdag!

nåja, nu vet ni!

såhär såg jag ut i fredags i allfall!
Röda läppar, nya klänningen.. ja ni får höra mer om det sen.

ADIOOOSOOOO!

Btw, fick reda på att Foki vann priset för "årets blogg" på Blog Awards. Blev lite ledsen när jag fick beskedet eftersom jag hade hoppats på drop gorgeous KENZA! Menmen, hon är ju trotts alla ganska ball hon med.

okej, HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0