fifa+cola+duffy+U2

HEJ!
Här sitter jag i vardagsrummet och tittar på när Sander och hans två småbröder spelar Fifa 10 på PS3. Jag däremot är inte så närvarande, utan jag sitter vid min dator och stör killarna med att lyssna på Duffy och U2!
Jag har precis käkat hamburgare med pasta och kerre. Det var faktikst ganska gott även om jag inte brukar tycka om att bara käka kött.
Dricker även lite cola och sjunger med till duffys sköna röst. Låter dock inte lika bra när jag kommer med min ljuva stämma (som dock brukar låta okej annars) haha.

Jag ska inte göra ett skit ikväll precis som jag inte har gjort ett skit på hela dagen heller. Skönt endå!





Lite söta bilder som tog när BF kom hem!
CIAOO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0