Fredagens bravader

Tjenis alla med eller utan penis!
Jag skulle ju som lovar berätta om min fredag. Väldigt kortfattat!

* Jobbade
* Hem för fix
* Fest hos Adam


Jätte trevlig kväll! Dessvärre hann jag inte se hela Idol men såg den på nätet igårkväll. Fyfan vad jag avgudar Reza och Erik tycker även om Rabih, han är ett litet minus pga att han inte kan "ta i" med sin röst men i fredags var det så jag fick rysningar när jag lyssnade på honom!
Jag tyckte sveriges befolkning röstade riktigt bra. Camilla och Nicklas är dem som är "svagast" av hela gruppen. Tycker att båda förtjänade att åka hem.

Jag har ju även glömt att berätta att för ett par veckor sen när jag var ute på krogen, blev igenkänd för min blogg! Hur kul var inte det? Kändes grymt. Fick därför extra dåligt samvete när jag inte uppdaterade ordentligt under helgen.


såhär såg jag alltså ut. Riktigt dålig kvatlité men den enda "helkroppsbilden".

ADIOSOO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0