händelserik weekend

He lo!
Sitter hemma hos min mamma. Sander gick upp till Joel en snabbis. Vi blev precis klara med tvätten! Vi har tvättat i mammas tvättstuga sen 18.00! Vi ska snart dumpa in all tvätt i bilen och åka hem till Sander. Är så jäklarns trött!
Jag har druckit alkohol i två dagar irad. Känns som om hela kroppen sviker mig idag! Jag är inte van vid att dricka såhär längre. haha!

Min helg:

Fredag: Jobbade, förade hos Sanders grandies och sedan korgen med alla grabbarna. Sjukt bra kväll! Vi började och slutade på Metro. Sedan till slussen och missade bussen med några sekunder. Vi var trötta, lite runda om fötterna och frusna. Vi tog första bästa Taxi och åkte hem för att sova.

Lördag: Mys med älsklingen, luncha på Cactus, hem till sara för fix och förberdelser inför TJEJ-KVÄLLEN!, Tjejkväll med vin, prat, spel och skvaller. Riktigt bra!

Söndag: Vaknade hos Sara, frukost/lunch på MG med älsklingen, hem till älsklingen, städa, hem till mamma för att käka middag och tvätta upp alla miljarder klädesplagg vi samlat på oss i veckor. Skönt att äntligen ha allting rent!

Bilder från i Fredags på Metro:


Jag och Jullisen

Jag och älsklingen!

Nu kom Sander. Måste sluta nu och hjälpa till att bära ut allting till bilen. Ha en mysig söndagskväll!

CIAOOOIII!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0