I forgot about Tuesday!

TJA!
I tisdags var jag ledig och jag shoppade lite. Tänkte bara visa vad jag fick hem i brevlådan och vad jag stöshoppade på stan.


Fick hem mitt efterlängtade halsband som jag hade beställt från mittnamnhalsband.se.

Köpte en länk + smycken att hänga i den på Glitter. Måste tyvärr avråda er från att göra likadant. Alla smycken har ramlat av nu (två dagar efter) utom ett. Är jävligt förbannad!


Fick hem min nya Parfym från Paul Smith som jag hade beställt från bellme.se. Luktar ljvligt!

JAG VET. Bilden är katastrof. Men ni ser ju i alla fall vad det föreställer.
Köpte nagelacksborttagning, slingmedel till håret (som jag redan har använt, hade även 2 paket) och pads till att ta bort nagellacken med.
Fick två stycken nya, jätte fina nagellack av Sanders mormor/mamma. Blev jätte glad!

Jag köpte även ett par "nödvantar" på HM för 19,50:-. Fula och aboslut inget att visa. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0