jobba, fika, mysa!

Godkväll gott folk!
Nu ligger jag i sängen och min grisen ligger redan och snarkar bredvid mig. Han somnar på TVÅ sekunder (utan att överdriva). Jag kom hem för ett tag sen. Jag har jobbat och direkt efter så tog jag en promenix till medis för att möta upp min gode vän Andreas. Vi tog en fika på Wayne's på Götgatan. Jag skulle köpa mig en chailatte men så hände det som INTE får hända, MEDJES EJ kommer upp på displayen och jag blir röd om kinderna och börjar direkt räkna i huvudet på var lönen har tagit vägen och vilket datum det är. Som tur va var ju min gode vän tätt bakom mig och hjälpte "en vän i nöd" tjejen som jobbade på fiket hade ju redan gjort min chai så det vore pinsamt om det inte gick att lösa. HAHA! Mycket trevligt hade vi ju iallafall garanterat! Efter skratt och roliga samtalsämnen beslöt vi oss för att börja lunka mot bilen. Han var snäll och körde hem mig enda hem till Sander och jag tackade så mycket för skjutsen och gick motvilligt upp för de branta backarna till huset.
När jag kliver innanför dörren och skriker med en alltför överdriven glad röst, -BABY, IM HOME!, är det enda jag får tillbaka -mmhmmm. Vilken DISS, men det tog min 2 sekunder att förstå varför han inte var så exalterad över att ha mig hemma igen, TV SPEL!
Nåväl, han slutada nästan direkt när jag kom och jag gick direkt in i köket för att göra lite mackor och koka té. Vi satte oss i soffan och tittade lite på Sverige- Albanien medans vi åt våran middag som då bestod av mackor och té. Liten bit in på andra halvlek bestämde vi oss för att gå in till sängen, jag låg och höll om honom lite, pussade på honom lite och sen var det dags för min tröttmössa att säga godnatt.

och här har ni mig, har tillbringat sista timmen med laptopen i famnen och kikat runt på bloggar  och lagt in bilder i datan. Hade tänkt att lägga mig och läsa en utav mina nya böcker som jag började på igårkväll. "Sanningen om diamanter" skriven av Nicole Richie. Början är bra men kommer inte ihåg allt pga att jag somnade med "boken i ansiktet".

Nenu ska jag avsluta och krypa ner ordentligt för att läsa.

Såhär ser jag ut med jobb-skjortan, byxorna ser man ju inte mycket utav! (alla i kassan har rosa bandet på sig) Bra va?

NATTINATTI, SUSSA SÖTTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0