JOBB+TJEJORNA

Tjaba!
Jag var så fruktansvärt trött igår när jag kom hem så jag gick och la mig klockan 20.45! Inte varje dag direkt! Idag är jag iallafall grundligt utvilad och huvudet är rensat!

Igår jobbade jag och jag hade en riktigt bra dag. Efter gick jag till fots till Tajmahal på drottninggatan där jag köpte mig mitt önskvärda löshår. Dyrt med snygg kommer jag att bli!
Efter det åkte jag till Tyresö Centrum för att möta upp Felicia, Jennie och Sara på en fika med skvaller! Riktigt trevligt! Ungefär en och en halvtimma senare dök Sander upp och alla begav sig hemåt.
Väl hemma som jag berättade tidigare slocknade jag i sängen på en gång. HAHA!

JUSTE! Glömde ju även att berätta att jag köte värmeskydd till mitt hår från Tresemme. Det ska tydligen vara grymt bra. Så jag får lita på mina källor. Fick även med mig skyddande serum från sunsilk. Care and repair. Hoppas att mitt hår uppskattar det!

Sunsilk- 27:-  (billigt och bra) Kan det bli mycket bättre?)
Tresemme värmeskyddande spray- 79:-
Äkta löshår med clips- 780:-

NU MÅR JAG BRA! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0