lycklig med smärta

GODDAGENS!
Ligger i sängen med datorn i famnen. Jag har inte tagit mig längre än fram och tillbaka till tvn idag. Jag vaknade upp med jordens jävla mensvärk och har inte ens orkat gå till köket för att ta något att käka. Detta visade sig gå ut över jobbet och jag tänkte inte ens på att gå till jobbet med min mage, i såfall skulle jag har lämnat magen hemma. Stackars älsklingen har åkt på halsfluss, så det dröjer väl inte så länge tills jag ligger och skriker med strektokopper i halsen. Vore ju verkligen bra tajming nu till min födelsedag, alla middagar, jobb och dessutom om nu mina älskade vänner (the lovely crew) ska komma till huvudstaden i morgon och över helgen. Nejtack här vill vi inte ha någon halsfluss. Som tur är fick Sander pencilin direkt så han slutar väl smitta väldigt snart?

I allafall. Igår efter luchen, tog jag och Feli en fika med Jennie och hennes vän Carro. Väl efter vi druckit upp vårat kaffe och tagit våran cigg utanför centrum var det dags att åka hem till flisan och slinga hennes hår.
Allt gick bra och felicia blev som tur väldigt nöjd. Bra det? Iofs var det JAG som slingade så det skulle ju inte kunnat bli annat än fantastiskt? RIGHT? haha.
Nu har jag lite planer eftersom Sander gick härifrån (tack och lov) haha nej skämtosido. Han är inne i stora huset och skulle spela tvspel med sin lillebror så tänkte jag släpa mig i till tvn och spela lite Guitarr Hero, skönt att man inte behöver anstränga annat än fingrarna och hjärnan (samt ögonen), men samtidigt ha väldigt roligt. Bra ju! Måste ju smygträna när inte Sander ser så han tror att jag är en ren naturbegåvning när jag väl visar honom.

Som sagt, nu ska jag sluta. Måste ju spara lite kraft på mina fingrar åt Guitarr Hero.
Ha en bra dag så hörs vi antagligen senare!

BTW, nu har jag sökt in till skolan så håll tummarna att jag (och Jennie såklart) blir antagna!

PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0