Min 19 årsdag idag!

Hejtjolahoppsan!
Ligger i sängen och snorar ner mig, hostar ner mig, ontar ner mig och febrar ner mig. Låter bra va?
Tänkte sjunga för mig själv:
Jamå jag leva, Ja må jag leva.... hundrade år. HURRAHURRA!!

Haha ne, nu ska jag sluta fjanta mig. Men kroppen och är seg och sjuk medans min hjärna är pigg och glad som aldrig förr.
Nu ska ni få veta. Jag sov jätte dåligt inatt, sov som längst 10 minuter i sträck sen vaknade jag och fick trycka i mig mer mediciner och isglass, somnade om, Ja så höll det på!
Vid sex vaknade jag av babys alarm och jag kramade om honom. Han brukar alltid gå upp halv sju så jag visste att det var något lurt på gång. Han gick upp, på toa och sen in i vardagsrummet. Sedan hörde jag att någonting prasslade och sedan att han började sjunga för mig. Jag glömde helt bort hur sjuk och ont jag hade och blev så glad! Jag fick jätte fina presenter. Men jag tänker inte berätta vad jag fick. Däremot kan jag berätta att jag fick min rosa kopp och och skål från MATEUS som jag så gärna hade önskat mig, dem var inslagna jätte fint med massvis av NIS- GODIS och fina rosa snören . Tack så sjukt mycket älsklingen!
Enda sen i natt har folk ringt, smsat och skrivit på facebook där dem har grattat mig. Jag blir så glad. Jag behövde verkligen det, tack tack TACK! Ni är så snälla!
Nu tänkte jag unna mig själv lite nätshopping. Hittar jag något tänker jag köpa det bara för att jag mår skit och att jag inte har ätit på två dagar, plus att det är min födelsedag!

Ha världensbästa SJUGOSJUNDEOKTOBER!

fina paketet av älskling

såhär mumsigt såg det ut!

mitt hemliga paket! Stort va?

min frukost, lunch och middag!

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS.
Min älskling är påväg hem nu, han mådde inge bra (jag tror jag har smittat honom) :/

Kommentarer
Postat av: felicia

uppdatera nu! skiter i om du är sjuk.... om inte så säger jag vad som va i det hemliga paketet, det vill du väl inte? du har från och med nu 15 timmar pårej

2009-10-28 @ 20:42:11
Postat av: men jaaag

MINA FÖRÄLDRAR OCH SYSKON LÄSER MIN BLOGG DINM TÖNT!!! SKRIVER DU VAD DET VAR SÅ DÖÖÖDAR JAG DIG, FÖRSTÅTT? JAG VET VAR DU, DIN BREVLÅDA OCH DIN PLATTÅNG BOR... GOT IT? bra!

2009-10-28 @ 22:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0