Min lördag kortfattat!

Lördagen var en bra kväll! Dagen bestog av jobb i dagen efter tillstånd, vilket jag inte relaterar till "bra" på mitt sätt (mer än att man tjänar några kronor).
Mer om kvällen! Jag skulle ha spenderat kvällen tillsammans med Sara men tänker inte gå in mer på det.
Efter jobbet mötte jag upp Sander, vi åkte till Brevik för att hjälpa hans mamma att snickra ihop en enkel "ramp" till åha över rören de håller på dra in till Sanders hus som är första steget till att vi får rinnande vatten (vilket vi inte har idag) HEJ LANDET! haha.
När Sussanne och Sander snickrat och jag tittat på (he he) åkte vi vidare och svängde förbi min farfar för att plocka posten och säga hej.
Direkt efter ett snabbstopp där bar det av till den välgända gården där både min mamma och grisens bästa vän, Joel bor. Även jag har bott där i ungefär 13 år, hos min mor.
Han plockade upp Joel och jag sa hejdå för att bli bjuden på middag hos mamma. Middag med syskonen Jimi och Elin, Mamma, Hasse samt Moster Eva med sambo Ronny.
Middagen var fýlld med revbenspjäll (för min del, grillad kycklingfilé) potatisgratäng, skratt och vinprovning. Goda röda viner min mosters sambo hade med sig.
Vid tiotiden möter jag upp Felicia för att sedan åka till Jennies pojkvän Dennis som tillsammans med sin storasyster hade en liten "fest".
Jag hade sjukt trevligt och var inte hemma hos en sovande älskling förän 04.45 ungefär. Vilket oftast säger sitt! Tack för en underbar kväll tjejer! (samt Dennis med flera).


händiga mor och son! KÄRLEK!

en taggad flisan

sexiga tjejorna

Jennies pojkvän Dennis och Annikas pojkvän Kim.

mitt vin var mumsigt

en sjuuukt tröttis som ska föreställa mig och en väldigt gömd Fleeechiaaa!

några jag inte kände var också där.

Nu ska jag sova! är för trött, berättar om min FRIIIDAY i morogn, är ju ledig! WOHOOOOOO!

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0