Rosa månad!

Idag har jag jobbat och tittat på babys match utomhus tillsammans med jullisen och Sophie. FYFAN vad helsikes kallt det var. Typ minusgrader och jag överdriver inte. Jag satt med skinnjacka plus sander stora vinterjacka och oversizehalsduk och höll på att frysa ihjäl!
2-2 slutade matchen och en inte alls så glad älskling kom sedan. Nu sitter jag hemma hos babys mormor och morfar och ska nu börja skärpa mig med bloggandet igen. Fölåt igen!
Andra oktober idag och det känns skönt trotts kylan som väntar. Oktober har alltid varit en bra månad för mig eftersom det innebär FÖDELSEEDAG den 27 och höstlov samt halloween. Nu är det ju även en sk "rosa månad" då det är en speciell månad som inriktar sig på Bröstcancerfonden. Mycket bra!

Tiden går ju så fruktansvärt snabbt! 2009 har gått oändligt snabbt. Jag har inte hunnit med själv.

Nu täntke jag titta runt lite och kanske fixa lite med min bloggdesign. Det blir en lugn hemmakväll med baby ikväll och nanna tidigt. Är riktigt trött. Jobbar ju dessutom i morgon igen! USCH!

Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0