solig, tråkig torsdag

Goddagens gott folk!
Sitter halvliggandes i sängen med datorn i knäet! Är seg i kroppen trotts alla dessa timmars sömn. Jag vaknade 11.23 för andra tredje gången denna morgon och bestämde mig för att gå upp på riktigt.
Låg och tittade upp i taket ett par minuter tills jag kände att jag var fruktansvärt törstig och gick in i köket för att hämta ett glas juice.

Ja, klockan är exakt 13.19 just nu och jag har inte gjort alls mycket sen jag vaknade. Är fortfarande ute på Brevik och har varit här sen igår. Så jävla lat är jag!
Jag var inne i stora huset ett tag men det är nog allt jag har gjort förutom att sitta i sängen och blogg/titta andra bloggar.

Idag har jag inte ett skit inplanerat och jag känner inte för att göra ett skit heller. Imorogn ska jag upp med tuppen och åka till Tandläkaren :/ jag är livrädd för landläkare och ser absolut inte framimot besöket i morgon. Dessvärre är nog besöket hos vita monstret i morgon ganska så behövligt för det har "gåt hål" på en tand på nedre raden till höger för ett tag sen, när jag var så klantig att jag bestämde mig för att öppna alla flaskor med kappsyler med tänderna! Det gör faktikst ont!
Efter tandis ska jag in till jobbet direkt. Jag jobbar 12.00-16.00. Visserligen en riktigt skön tid att jobba!

Helgen är förövrigt planerad med tjejkrök och utgång! Om jag längtar!

Såhär fint ser det ut här uppe vid huset idag!

Jag, min älskling och min fina PJAMAS (?) (haha kan inte stava ordet) TRÖJA!

CIAOOO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0