tjejlunch

Tjenixen!
Hade inte ork att skriva igår, haha lat som jag är! Nu är jag hos mamma, fick skjuts av älsklingens lossas pappa i morse och har sovit ett par timmar. Ska strax möta upp tjejorna i centrum. Vi ska handla mat och hem för att laga och snacka skit. Mysigt!
Igår låg jag hemma och latade mig tills Sander kom och hämtade mig och vi åkte hem till hans Morbror Jonas samt fru Maria och deras bedårande små knottar Linn och Willmer. De bjöd på pizza och vin. Vi hade jätte trevligt. Runt 22 tiden fick vi skjuts av Jonas tillbaka hem till Sander och vi gick genast och la oss i sängen för att sova. Riktigt härlig kväll!

Nu har jag fakiskt lite brådis. Vi hörs ikväll när jag kommer hem! PUssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0