Trendigt att skriva om trend!

Godmorgon!
Vilken underbar lördags morgon. Jag vaknade av att min älskling låg och pussa på mig. Hur underbart är inte det? Sedan hoppade jag in i duschen och nu ligger jag nere i soffan med ett stort duntäcke runt omkring mig och nördar lite framför min dator. Jag har precis slängt i mig en risifrutti och lyssnar på när baby sitter och spelar sina nya spel på sitt PS3. Riktig spelnörd. haha! Men han är så söt när man hör hur besviken har blir och när han slår hårt i bordet och svär lite extra högt. Då vet man att man inte ska lägga sig i.

Dagen är planerad såhär:

Nu-15.00, Mysa med baby, nörda framför datan, fixa mig!

15.00-18.00, Jobb

18.00- Tillsvidare, Träffa Sara och hitta på något roligt!

Nu är det mindre än en månad kvar tills min födelsedag och jag längtar så innerligt. Inte för att fylla år utan för att jag har pratat med min älskade Maryam som antagligen kommer upp hit till Stockholm då och firar den med mig.
FAN VAD JAG LÄÄNGTAR!

Jag har även gått runt och kikat på lite bloggar och jag har upptäckt att det fan är "trendigt att skriva om trend" är inte det ganska knäppt? Eller lite mer löjligt. Tycker jag!

Jag var förövrigt och ströshoppade lite igår innan jobbet. Fick bl.a med mig en topp, body butter, pärlörhängen (små och jätte söta), make up removers (servetter), deo och hårspray. Jag brukar alltid använda mig av Bjön Axéns eller Toni n guy men jag tycker dom är lite dyrare så jag provade Niveas nya hårsprays kollektion. Köpte ju även en upplaga av smink häromveckan som jag inte har visat er!  Letade även efter korta rosa uggs som jag ville ha. Men hittade ju inga alls.


Min nya topp från H&M, 199:-

Body Butter från The body shop, 189:-
Nivea Clening Wipes 49:-
Nivea hårspray 49,90:-
Nivea Deodorant, pearl beauty 49:-

Mitt älskade smink. Allting är relativt nytt. Eftersom jag inte har varit med och skrivit särkillt ofta så har jag inte kunnat visa er allt jag har köpt. Här är i allafall mitt älskade smink.
Jag måste bara berömma min nya Foundation. Jag var och köpte den förra veckan. Riktigt bra!
Från Lamcome 440:- Den är dyr men tro mig. Den är värd priset!

Nu ska jag börja klä på mig och pussa på älsklingen!
Hörs ikväll, ADIOOOSO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0