vidrig hosta och feber!

Hej.
Som ni har märkt har jag inte bloggat på ett tag. Beror på att jag ligger helt nerdrogad i sängen med feber och kräkfeflexhosta. Förjävligt. Är sängliggande och min pojkvän ska ha en fruktansvärt stort tack som springer runt och tar hand om mig som om jag vore en prinsessa. Läkarna sa att det var ett "allvarligt virus" vet inte riktigt vad han menade eftersom han pratade "doktorspråk".
I morgon är det min 19 årsdag och jag kommer inte vara kapabel till att röra mig i från sängen. Älsklingen jobbar och jag kan knappt prata i telefon utan att gå hemskt hostattacker. Blir till att ligga ensam i sängen och försöka sova, vilket jag inte har kunnat göra pga min hemska hosta. Fyfan!

Sander ligger redan och sover som en stock brevid mig, han hade en tuff dag på jobbet. Jag tänkte försöka joina honom i drömvärlden och jag ska väl be till någon att jag får sova en liten blund inatt i allfall.

tur att det inte var svininfluensan?

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0