Fredagskväll på efterhand

Goddag!
Eftersom jag inte har varit kapabel till att blogga under helgen då min dator har varit här ute på brevik och att jag har haft en väldans mycket saker för mig så tänkte jag göra det lite på efterhand.

FREDAGSKVÄLL!
I fredags finns det väl inget roligt att berätta egentligen. Jag åkte för att möta min söta bf på jobbet och vi åkte hem till Brevik. Väl hemma där, hängde vi tvätt och fixade lite. Sen försökte vi planera något roligt inför kvällen med eftersom vi båda var helt utamattade av veckan som hade gått med sjuhelsikes mycket jobb bestämde vi oss för att vara hemma. Vi la oss i sängen med mig laptop och satte på filmen "Lucky number slevin". Filmen verkade vara för "seriös" för att vi skulle orka vara med så vi stängde av och sussade istället.
Inget roligt egentligen. HAHA
Men vafan jag har ju lovat att börja skärpa mig med bloggen och blogga mera. Nu när man inte har tid så få man göra det i efterhand. Dock blir det ju inte alls samma sak som när man gör det direkt.
Nu i slutet av månaden kanske det blir till att införskaffa mig en ny digitalkamera eftersom min andra har gått sönder och jag gärna vill ha FINA bilder till bloggen så ska jag överväga saken.



PRUTT OCH KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0