FRUKTANSVÄRDA SUNDAY

Jag vaknade upp som en död människa. Fyfasiken vad jag mådde blä. Självklart får man ju skylla sig själv. Men alla beklagar sig dagen efter. That's just how it is, right?
Inte nog med hur jag mådde så skulle jag upp och jobba. Skulle vara på jobbet kl. 11.00!
Kämpe som jag blivit krigade jag upp ur sängen där min söta lilla gris låg kvar och sussade så sött och gick sedan raka vägen upp drog på mig ett par jeans och en tröja, sköljde ansiktet med massa kallt vatten, borstade tänderna och gick till bussen.
Efter en hemskt dag på jobbet var klockan efter 16 och jag var påväg hem till mamma där jag hade mina saker. Väl där satt jag och mamma och pratade om massa saker. Jag åt även lite mat som jag inte hade gjort sen kräftskivan. Jag och mamma var ensamma i huset och vi lyssnade på våran musik och pratade om saker vi inte kan prata om när syskonen och "mannen" är i huset. Riktigt mysigt! Vid 18 tiden kom min baby och hämtade mig och han berättade att vi skulle till donken för att käka och sedan in till hötorget för att gå på bio. 

Vi åkte till donken och sedan Brevik. Efter det direkt in till stan! Det var jag, Joel och baby. Väl inne i stan köpte vi biljetter till filmen "inglorious bastards" som skulle gå 21.15. Problemet vara bara den att klockan var 20.00 och vi hade ingenitng att göra. Vi ringde våran trogne soldat Adam. Han var på centralen och väntade på sin buss till väddö. Han går i lumpen och har haft permis under helgen. Så vi tog oss till centralen till fots eftersom bilen stog parkad i garaget. Väl där fick vi träffa en väldigt glad Adam och vi stog och pratade och sa hejdå på samma gång innan det var dags för oss att rulla vidare till bion.
Filmen var en helt okej film. Tyvärr hade jag större förväntningar på den eftersom jag var helt extas över att få se den. Ingen favorit direkt!
Bion slutade 00.00 och vi satte oss i bilen och åkte hem. Släppte Joel hemma hos sig och begav oss ut på Brevik. Väl hemma fixade vi med alla saker vi hade haft med oss i helgen och hoppade därefter direkt i säng.
Riktigt skönt må jag säga!

haha

bilderna från donken blev ju rätt bra. HAHA

Joel fick vi nästan!

På centralen!

HEJRÅÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0