HETSIGA LÖRDAG

Jag vaknade upp med grisen och båda vaknade exakt på samma gång utan väckarklocka eller något liknande vid 09.03 någonting. Helskumt på en lördagsmorgon egentligen men det har nog med våra arebetsvanor att göra, eller så har det med att vi gick och la oss vid 23 på fredagen. Inte så ofta man gör det.
I alla fall. Vi låg i sängen och gjorde ingenting fram till 12 tiden då vi slängde in oss i duschen och jag fönade håret och sminkade mig. Sedan satte vi oss i bilden och körde mot centrum där vi handalde dricka inför kvällen och åkte sedan vidare till "lilla italien". Väl där var det även Josef, josefs pappa, Joel, jag och sander. Vi käkade. Dem åt kebab/pizza och jag tog en väldigt mäktig kycklingsallad.
Mätta och glada sa vi adjö till Josef och hans pappa och jag, sander och joel hoppade in i bilen för att plocka upp Stoffe.
Vid 15 tiden åkte vi ner till Trollbäckens IP för att titta på grisen som skulle spela fotbollsmatch. Jag, Joel och Stoffe tittade på en förövrigt väldigt tråkig match och i halvlek istället bestämde oss för att gå till bilen och värma oss. Väl i bilen fick vi idéen att spela monopol som stoffe hade med sig.
Sådär satt vi tre puckade människor och spelade monopol i en bil på Ip:s parkering. Riktigt kul var det ju i alla fall!
Efter matchen åkte jag och bf till mamsen och han hoppade in i duschen och jag bättrade på maken. Sedan var det dags att bära upp saker till lokalen där det vankades kräftskiva. Gårdens kräfskivor är kända för att vara galna. Alla familjer på våran gård var där, samt jag, Sander, Stoffe och Joel. Sandra min granne och barndomsvän var även där och vi hade riktigt jäkla trevligt.
Vi drack, skrattade och åt. Vid 22 tiden gick jag, joel, stoffe, sander och även Josef som kom då vidare till en fest hos Teo (sanders kompis) i krusboda. Riktigt bra drag med charader, massa trevligt folk och bra musik.
Jag som skulle jobba på söndagen efter skulle egentligen ta det lungt. Men så blev det ju naturligtvis inte. Speciellt när man partar så lite som vi gör nu för tiden. Det blev en hel det vin för min del och jag kände att det var dags att gå hem och sova vid 02 tiden.

Jag måste säga att det var en riktigt rolig dag/kväll. Dessvärre fotade jag knappt en bild på hela lördagen. Det blir ju så när man har lite för roligt.


Joel och Älsklingen på Trollbäckens IP

Stoffe vid IP

OBS! Detta skulle ha blivit en riktigt bra bild om jag hade haft en digitalkamera. Men med en mobiltelefon som knappt har blixt så blir det inte bättre en såhär. Alla fyra killar står på rad och kissar. Jäkligt synd att det inte syns. Hade blivit ett riktigt bra foto!

en riktigt ful bild som är groteskt mycket pillrad på, men dock den enda som togs på mig. Tagen i bilden påväg från brevik. HAHA

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0