IDAG ÄR DET MÅNDAG!

Tjabba!
Nu hag har jag uppdaterat för hela helgen. Skönt att få vara tillbaka till nuläge. Ligger i älsklingens underbara, stora, mjuka och sköna säng! Har tillbringat hela min morgon i den här!
Idag är jag ledig, i morgon är jag ledig och på Onsdag ska jag ju stitta modell för Make up institue. Ska blir så sjukt kul att få se hur det ser ut! Därefter blir det jobb och likaså på fredag. Torsdag är det våran "månadsdag" varje 10 onde! Nu är det 3 månader, känns som mycket mer!

Usch nu har jag ont i fingrarna, har skrivit en MASSA SAKER!

Tänkte bara göra min bf en tjänst!

Om någon är intresserad eller känner någon som är intresserad över att köpa en moppe så får ni jätte gärna höra av er till min eller Sanders mejl,  [email protected] , [email protected].

Pris, modell, egenskapet m.m får ni svar på om ni hör av er!





HONDA!


bye, hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Oj oj oj! Den där moppen vill jag ha. Sicken jäkla snygg moppe, måste ha den!! Hahaha. ;)

2009-09-08 @ 22:50:48
URL: http://amandab.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0