IM IN LOVE WITH A PAIR OF SHOES!

Tänk er rubriken till melodin i Alexander Rybaks låt "Im i love with a fariytale" haha

Men detta är faktikst sant! Satt och tittade runt på bloggar och gick in på min lillasyster Amandas blogg. När jag läser och tittar runt lite ser jag mina dröm skor. Var ju inne på topshop här om veckan och letade just efter ett par snygga boots. Sen så ser jag ett par som jag verkligen hade föreställt mig. Syrran hade bloggat om dom och jag blev kär. Det är inte ofta ens lillasyster kommer med så bra tips. Tack systeryster! Hennes blogg hittar ni här,  Amanda!

Bootsen är ifrån Monki och kostar 500 kr. JA TACK! Kommer bli mina i slutet av månaden!


Visst är dem att dö för?

Nu ska jag dricka kaffe och sitta på framsidan för lite luft och kanske en cigg (baby är ju inte hemma)!
HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Amanda

De är skit snygga, både i verkligheten och på bild!

2009-09-08 @ 22:52:08
URL: http://amandab.bubbleroom.se
Postat av: jen

ditt arsle har hittat ett par liknande på scorett, såååååå äcklig snygga båda två... kan man inte bara bajsa pengar?

2009-09-08 @ 23:15:45
URL: http://jennieisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0