MAKE UP INSTITUE

Godmorgon alla morgonpigga!
Nu kom jag nyss hem till min mamma. Åkte med sanders mamma idag igen. Nu ska jag ner och käka lite frulle. Ta en STOR kopp med kaffe och sen smörja in mitt ansikte lite så det är lent. Jag ska vara på Make up skolan 10.30 och eftersom jag inte är bombsäker på vart den ligger så åker jag så jag är där lite innan.
Jag är lite nervös, men jag undrar varför egentligen. Jag är nog mera glad/nervös, en liten blandning eftersom jag ska få se och uppleva någonting som jag verkligen vill göra (även om jag bara kommer få se andra göra det).

Nu ska jag faktikst ner och käka, mamma ropar att frullen är klar. Ha det så bra så hörs vi ikväll!


ADIOS AMIGOS!

Kommentarer
Postat av: Malin

Lycka till! :)

2009-09-09 @ 09:31:16
URL: http://dahlias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0