rädd och stressad

Godmorgon!
Har varit vaken ett tag nu. Eftersom Sander bor så långt ut på Tyresö Brevik som möjligt. Dyvik tillochmed är det ganska öde. Nu idag kom det en skåpbil och en man klev ur. Han började snoka och titta in igenom alla fönster på det stora huset och gå runt överallt. Han var hos grannen också.
Det var jäkligt läskigt för jag satt här inne i den lilla stugan och bara tittade medans jag drack mitt kaffe och åt min rostade smörgås. Usch! Jag tycker inte om sånt!
Idag ska jag i alla fall snart åka till min älsklings jobb och lämna ett avtal som han glömde. Senare ska jag även möta upp Sara på samma ställe ungefär så det var ju passsande. Jag ska följa med henne till Tansläkaren, inte så kul. Jag kommer få rysningnar såfort jag går innanför dörren, och speciellt av det hemska lukten!

Jag är lite stressad pga att som jag sagt tidigare måste gå 3 km till bussen vilket tar en halvtimma, och jag vet inte om jag hinner med det bussen som jag måste ta för att hinna till hans jobb.
Nu måste jag sluta. Vi hörs mer ikvälll!

PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0