uuuh, lalala jag vill ha dig!





HEJ PÅ ER!
Idag är jag på riktigt glatt och  bra humör. Varför vet jag inte. Men vad spelar det för roll?
Jag sitter i sängen och laddar in lite bilder faktiskt! Jag var uppe vid 10.00 i morse och sen dess har jag duschat, städat släppt ut ronja (sanders familjs hund), fixat hårert, sminkat mig, tittat på ett avsintt av XENA krigarprinsessan, plockat in disk, bäddat rent och lite till. Visst är jag väl för duktig? haha.
Jag har även på mig min nya klänning. Den är killergorgeous. Den är svart, öppen korsad rygg och dragkedja ifram.
Egentligen vet jag inte varför jag har gjort mig snygg eftersom jag bara ska gå och jobba 17.00-20.30. Men eftersom jag inte har gjort mig fin på ett väldans tag så kan det vara bra att få känna sig snygg tror jag.

Jag saknar mig baby nu faktiskt. Eller så är det bara för att jag vill att han ska vara här nu och se mig så han kommer ihåg varför han blev kär i mig. HAHA
Nej nu ska jag sluta lala. Men jag ska faktikst upp och koka ett paket nudlar och dricka nyponsoppa till lunch. Sen blir det till att gå dem där "härliga" 3km till bussen ingen.

Vi höres ikväll efter jobbet!  PUSS

Kommentarer
Postat av: lojsan

FIN DU ÄR!

miss you honey

2009-09-06 @ 18:40:27
Postat av: Anonym

Vad fin du är Denise!!

2009-09-06 @ 23:30:06
Postat av: denise

Tack så hemskt mycket!

2009-09-07 @ 13:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0