hostilihost

Godmorgon!
Jag mår piss. Ligger i vårat fina lilla hus (egentligen sanders hus) ute på brevik och njuter bara lite av att solen verkar komma fram. Klockan är ju bara strax efter 7. Jag har vaknat utan att överdriva varannan timma inatt och hostat tills det där i magen känner för att vilja komma upp. Inte så nice. Fick en riktigt stor attack i morse när baby hade gått upp, han tyckte att jag skulle ligga hemma och vila mig idag. Så jag ringde till jobbet och sjukanmälde mig. Nu ligger jag i sängen och kan inte somna om igen. Hostar jag inte så mår jag illa eller så hostar jag tills jag mår illa. Låter väl riktigt kul va?
Vi har i alla fall fått det superfint här ute i huset nu. Under vintern medans vi har bott hemma hos mig i krusboda så har dem ju byggt upp ett badrum med en grym dusch och toalett. Så nu har vi allt vi behöver. Det enda som fattas för att det ska vara ett komplett drömhus är en tvättmaskin och torktumlare. Vi får se om vi lyckas skramla ihop till det. Körkort och bil vore ju iofs inte heller så jätte fel faktikst.

Har haft mycket att göra och kameran har jag fortfarande inte lämnat in på lagning, då är det faktiskt inte lika kul att blogga. Men jag tänkte att jag skulle fota så ni ser hur fint vi bor!

Nu måste jag försöka sova lite, annars kommer jag vara dötrött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0